Veel gestelde vragen

De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vind je hieronder. 

1. Hoe kan ik bestellen?
Je plaatst de bestellingen via onze webwinkel. Neem contact met ons op als je bestelling niet lukt. Dan gaan wij na wat de oorzaak is.

2. Wat zijn de openingstijden?
Onze webwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Je kunt zelf beslissen wanneer je jouw bestellingen plaatst.

3. Wat zijn de verzendkosten?
Je bestelling wordt boven de € 50,- in heel Nederland gratis bezorgd. 

4. Bezorgt SportSeat.nl ook buiten Nederland?
Ja, buiten Nederland worden er wel verzendkosten in rekening gebracht. 

5. Wat zijn de betalingsmethoden?
Op SportSeat.nl kun je op verschillende manieren betalen:

  • IDeal

  • Mastercard

  • Vooruitbetalen per bank (levering na ontvangst betaling)

6. Wat is de levertijd?

Een groot deel van de producten in de webshop zijn voorraad producten. Zodra SportSeat.nl jouw bestelling heeft ontvangent word je op de hoogte gebracht van de verwachte leverdatum en/of leverdag. Is het product niet voorradig dan zullen wij het product direct bestellen. De levertijd is afhankelijk van het product en verschilt van een paar dagen tot twee weken.

Wil je meer informatie over onze voorraad of de levertijd van onze producten?
Neem dan contact op via: info@sportseat.nl of 
070-7370506.

7. Kan ik ook een specifieke afleverdatum kiezen?
In overleg met onze medewerker kun je  aangeven wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben.

8. Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
We versturen het pakket binnen Nederland naar het adres dat je opgeeft bij jouw bestelling. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven.

9. Kan ik mijn pakket volgen?
In de bevestigingsmail kun je het track & trace  code terugvinden van je bestelling. Wij maken gebruik van PostNL, GLS of onze eigen servicedienst. 

10. Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als een geplaatste bestelling geannuleerd of gewijzigd moet worden, kan dit door zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Annuleren kan alleen wanneer de order nog niet in productie genomen is. De bestelling kan alleen geannuleerd worden door een mail te sturen naar info@sportseat.nl.

11. Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
 Stel je vraag per mail of bel naar
070-7370506. We beantwoorden je vragen graag.